Too many companies have been diving first and then trying to sort out the issues later but I believe this could severely handicap a company's success. Too often, we don't get a second chance to implement a social media strategy. There's a growing graveyard of abandoned social media projects, including corporate blogs, started by companies with talented employees and great intentions.
Ati-ati kanggo nggawe dhasar sing apik bakal ngidini perusahaan entuk bathi luwih akeh nalika ngetrapake teknologi media sosial kanggo ngirit dhuwit, nambah penghasilan lan ningkatake komunikasi karo karyawan, klien lan prospek.
- platform – It's not enough to use what everyone else is using when it comes to your company. Every platform should be reviewed for security, privacy, backups, maintenance, optimization, integration support as well as understanding the resources needed to implement and maintain the platform(s).
- Transparan – it's important for companies to recognize that this is not a brochure site, nor is it a place for spamming. Employees, prospects and clients want you to utilize social media because they want to know YOU and fully understand how a relationship with you will benefit them.
- Konsistensi – You must fulfill people's expectations for content and periodicity. Social media is not a sprint, it's a marathon that often requires a lot of resources to engage the audiences early on.
- passion - Sukses sampeyan biasane gumantung karo golek sumber daya manungsa sing seneng media. Nggawe karyawan sing tahan ngleksanakake lan nggunakake media sosial kanthi cepet bakal nyebabake salah lan pungkasane bakal gagal.
- partisipasi – A social medium's power is in the numbers. Commenting and networking drives traffic and rank in social media. You must promote and reward participation… especially in the early days of growth.
- momentum – Along with consistency, it's important to recognize that social media isn't something you nguripake. Wutah lan sukses mbutuhake usaha sing tetep, tanpa henti, lan terus-terusan.
- Komite – Diversity in implementations will result in better results since different employees are attracted (and often distracted) by different tools. It's essential that a team share strategies and goals to provide direction.
- Sesambungan - Inisiatif sosial sing diluncurake kanthi silo bakal luwih alon lan asring gagal. Integrasi fisik ing antarane medium, otomatisasi konten, lan koordinasi ing antarane departemen kudu dadi program sampeyan kanthi cepet. Promosi inisiatif sosial ing situs sampeyan lan email. Push konten ing antarane saben lintas silang kanthi efektif.
- ngawasi - Nyetel tandha lan ngawasi Analytics bakal ngidini tim sampeyan tumindak adhedhasar temonan.
- gol – Companies tend to dive into social media without thinking about what they are actually looking to achieve or how they're going to measure success. How bakal sampeyan ngukur sukses karo program media sosial? Telpon layanan pelanggan luwih sithik? Pelanggan liyane? Ngapikake kinerja karyawan? Mikir sadurunge kabisat!
Salah sawijining analogi sing dakkarepake nyedhiyakake perusahaan yaiku waca ing Burj Dubai. Saiki dhuwure 800 meter, Burj Dubai bakal dadi bangunan pencakar langit paling gedhe ing saindenging jagad. Ing jalur iki, ora ana sing ngerti sejatine gedhong kasebut ... sing duwe terus nambah dhuwur sing direncanakake.
Kunci supaya bisa munggah luwih dhuwur yaiku dhasar sing ora bisa di bangun bangunan kasebut. Yayasan Burj Dubai duwe 192 tumpukan sing udakara 50 meter ing lemah, nutupi 8,000 meter persegi, lan kalebu luwih saka 110,000 ton beton!
Effectively planning and building your company's social media strategy will ensure that it's built on a foundation that will help social media program grow well beyond everyone's expectations. Come up short and your company bakal kegagalan resiko - soko sing umum banget.